It's A Bitter-Sweet Day :)

1

HELL-OH ! :)

okay , ni nk story psl smlm ni ( jumaat ) . haha . erm smlm an , aku kuar dgn F doe . ahaha , finally after months of planning , dpt jugak jumpe an . die dtg dgn membe dye , sbb dye tk berani nk gi sorg2 :D HAHA . tp actually tk plan ape pn smlm nk jumpe . dye ttibe je msg aku around 12 noon cmtu , tnye aku free tk , jom kuar :)

ktrg jumpe kt ts then merayap smpai sg. wang n pavi . haha dh mcm amazing race dh . aku actually segan megan gk doe sbnrnye sbb first time jumpe an . slalu chat je , haha . lagipn suare aku sumpah spoil doe smlm , suare tkde . haih , dh mcm budak baru baligh :D seb bek dye tk gelak ke ape an . haha
then ktrg tggu membe kpd membe dye ni aw , sbb dye pn nk jumpe gk . tggu sumpah lame , 3 jam lebih gk ah an . then bile dye smpai , dye ckp hye , and bole plak ckp ' eh nk balik dh ke ? ' *mmg mcm menghalau la an . pstu ktrg pn balik je trus . haha lantak kaw la weh , bodo gile . org pnye la smgt tggu , pstu jumpe nk tknk je . sepak nk tk ? haha :D FUCK OFF lah yerr .

dlm kol 5 cmtu ktrg pn balik la . lpas say farewell sume aku pn naik la monorel pstu turun kt chow kit . pstu tetibe aku blur doe . sumpah wehh , tk tau nk tggu bas ktner . then aku trnmpk U10 , aku trus jea naik . then byr singgit je , pelik gk aku . rupa2 nye bas tu gi jln ampang dlu pstu baru patah balik gi gombak =.=' . kt jln ampang tu , drebar tu pggl aku suro byr lagi tambang . aku igt singgit , rupa2nyee lagi 2.50 . WTF wehh ! sial gile , abes 3.50 kt bas . haih . haa lupe nk cite , aku ponteng klas driving kot kol 5 tu . pakcik tu sumpah bengang je kt aku . hahaha , lantak ah . bila2 pn boleh ganti an , aku byr , suke ati aku la an :DD tkpe2 , bkn slalu pn bole hangout dgn F kn ;)

HAHAHA tula yg jadi smlm . sorry byk membebel :D *aku tau tkde org yg bace smpai abes pn an :D

*F , sorry yeh menggelabah je i post psl bende ni an . HAHAHA :)
anyway , looking forward to meet u again lah ;)

Comment (1)

ak bce abis jer...x dek r pnjg sngt...

Post a Comment